Beheer

Uw bedrijfsvastgoed is bij de beheerafdeling van Anker18 in goede handen. Hun belangrijkste doelstelling: ervoor zorgen dat u zich als eigenaar niet hoeft te bekommeren om de dagdagelijkse beheerbeslommeringen.

Wij geloven in de persoonlijk aanpak.

Wij beheren meer dan 200.000 m² vastgoed. Om dat allemaal in goede banen te leiden, werken we met een handig online systeem. Elke huurder die een klacht heeft over een defect in het gebouw of een ander probleem, kan dat via die weg melden. Daarna kan hij ook opvolgen wat we eraan doen. Ook de financiële afhandeling van de servicekosten kan online gevolgd worden. Transparantie is troef. Ook de eigenaars krijgen dankzij het online systeem een goed zicht op wat er allemaal gebeurt. We zetten verslagen online, melden wanneer we langs geweest zijn, als er keuringen uitgevoerd zijn … Eigenaars zijn doorgaans mensen met een drukke agenda. Het is onze taak om ze zo goed mogelijk op de hoogte te houden en ervoor te zorgen dat alles vlot verloopt.

Bekijk hieronder een inleiding van onze beheersoftware.

Uw contactpersoon voor Beheer:

Dennis Pronk - BIV nr 506.326
Tel: +32 (0)3 205 02 50  - E-mail: Dennis.Pronk@anker18.be

Uw contactpersonen

Dennis Pronk

Gilles Maes

Wim Van Riet